Heipparallalalallalalaa! Kakkos osa on täällä. :) Kiitos kaikista kommenteista joita edellisosaan tuli, neljässä tunnissa 6 kommenttia, kiiitos <33. :) Tähän yhtä paljon thänkjuu. Vastaan kaikille, ai promiss. Sitten, osaan ja kertojanne on Hazel.
1691685.jpg
Me tultiin Paulin kotiin joskus siinä puoli yheksän maissa. "Terve tytöt!" Pauli huikkasi ja käveli meidän luokse. "Kiva kun pääsitte tulemaan!" Myönneltiin siinä sitten jotain että tottakai ja kuinkas muuten..
1691666.jpg
Mä päätin onnitella ensin. " Hyvää syntymäpäivää kuustoistavuotiaalle! " Hihkaisin, ja halasin Paulia.
1691672.jpg
Ojensin Paulille oman lahjani. Sitten oli Sammyn vuoro.
1691673.jpg
Sammy meni Paulin luokse ja suuteli sitä. Mä tuijotin vieressä ja samalla kun teki mieli repiä sukkahousut palasiks, loihdin kasvoilleni toivottavasti edes jotenkuten uskottavan tekohymyn.
1691691.jpg
Myös Sammy antoi Paulille lahjansa, ja onnitteli.
1691694.jpg
Pauli otti Sammyn käsistä kiinni. " Kiva kun tulit. Tule tuonne, voisitko sä sekottaa meille drinkkejä, kun olet niin hyvä siinä? " Sammy tietenkin suostui.
1691669.jpg
Me mentiin istuskelemaan baarin ääreen, Sammy sekoitteli drinkkejä. Muitakin vieraita tuli pöydän ääreen.
1691678.jpg
Sitten me tietty juotiin. Tiesin kyllä etten sais juoda alkoholia, mutta kateus piti saada pois - keinolla millä hyvänsä.
1691686.jpg
Sitten Paul ja Sammy rupesivat tietenkin halailemaan mun nenän edessä. Käännyin, ja räpyttelin silmiäni aika tiuhaan. Mä en itkisi yhdenkään pojan takia, se olisi varmaa. Olin luvannut sen itselleni jo silloin, kun Daniel jätti mut Josien takia.
1691661.jpg
Me päätettiin hypätä uimaan. Sammy ei olis halunnu kastella hiuksiaan, mutta kun Paul meni uimaan, niin Sammy lähti kun nuori ori.
1691688.jpg
Uidessa aikaa kuluikin mukavasti, mutta lopulta kaikille tuli kylmä ja päätettiin vaihtaa lajia.
1691670.jpg
Päätettiin nimittäin mennä tanssimaan. Sammy ja Paul tietenkin tanssivat, ja mä en halunnut jäädä lehdelle soittelemaan; Brucekin oli ihan kohtuullinen tanssikaveri. Muutenkin ihan kiva kaveri, muttei silleen.
1691663.jpg 
1691665.jpg
Mutta hauskaa meillä kaikesta huolimatta oli!
1691659.jpg
Sitten Daniel päätti pistää pystyyn tanssikisan.
1691647.jpg
Synttärisankarilla kävi munkki! Paul voitti kisan.
1691654.jpg
Tietenkin Sammyn piti onnitella poikaa pussaamalla tätä. Enkä mä silti saanut mielestäni pois yhtä juttua.. Milltähän tuntuisi suudella Paulia? Jos se suutelis mua?
1691692.jpg
Mutta ne ajatukset karistuivat pois, kun Paul totesi: "Hei, Sam, tule, lähetään yläkertaan poreammeseen.
Tulkaa muutkin!" Hän huikkasi. Päätin lähteä vahtimaan Sammya.
1691649.jpg
Istuin Paulin kodin parvekkeella ja katselin, kun se suuteli mun parasta ystävää. Kyyneleet oli kyllä todella lähellä. Liian lähellä. Mulla oli ollut monta vuotta aikaa. Enkä mä ollut huomannut Paulia. Ja nyt, kun se oli Sammyn kanssa, huomasin sen. Ja halusin sen. Mutta Sammy oli mun paras ystävä. En voinut tehdä sellaista.
1691645.jpg
Sammy ja Pauli lähtivät altaasta, kaksin sisälle. Päätin seurata niitä.
1691660.jpg
Avasin suljetun oven niin hiljaa kun pystyin, ja näin... Kauheimman näyn mitä saatoin kuvitella. Sammy ja Paul makasivat Paulin vanhempien sängyllä, ja suutelivat. Paul avasi Sammyn bikinien yläosan, eikä Sammylla näyttänyt olevan mitän sitä vastaan. Mä en voinut jäädä siihen. Palasin parvekkeelle.
1691650.jpg
Mutta kun seisoin parvekkeen ovella, näin edessäni toisen sydäntä riipivän näyn. Eksäni, Daniel, suuteli
Josieta, taas kerran. Ja aina se sattui yhtä paljon. Nyt piti saada jotain alkoholipitoista. Ja pian.
1691651.jpg
Ryntäsin alas baarille. Siellä ei ollut ketään. Otin kaksi siideriä ja kulautin ne kerralla tyhjiksi. Sitten otin vanhan viinapullon, istuin alas ja aloin ryyppäämään sitä.
1691653.jpg
Hätkähdin. En ollut ehtinyt vielä juoda paljoa. Kuulin äänen. " Heippa, kaunokainen. Taidat olla ystävän tarpeessa?" Jokin pojan äänessä oli viettelevää, sillä oli jonkinlainen erilainen aksentti, en vaan tajunnut mikä. Nyökkäsin ja nousin ylös.
1691655.jpg
Yhtäkkiä poika nappasi musta kiinni ja alkoi suudella, sen käsi meni mun perseelle ja toinen yläselkään. En päässyt pois, mutta en halunnutkaan.
1691646.jpg
Mua ei haitannut yhtään, että suutelin ventovierasta poikaa. Tiesin vain, että poika näytti hyvältä aurinkolasiensa takana ja sen kieli liikkui uskomattoman taidokkaasti mun suussa.
1691656.jpg
Jostain syystä poika käski minun vetää mekkoni päälle. Tottelin häntä kuin hypnotisoituna. " Okei, selvän teki beibe, mun nimeni on Joke. Häivytään täältä. " Nyökkäsin. Ei ollut mitään syytä jäädä itkemään Paulin perään.
1691636.jpg
Tultiin yhden metsän laidalle. Joke hymyili mulle ja iski silmää. " Tää on hyvä paikka, tule." Se osoitti kohti pientä katosta lammen toisella puolella.
1691638.jpg
Mentiin sinne, ja se alko taas suuteleen mua. Sen kieli kävi läpi jokaisen mun suun kolkan samalla kun sen kädet repi mun mekkoa alaspäin. " Mä haluan sut. Nyt. " Se kuiskasi, ja veti mut sohvalle. Mä en tiennyt mitä ajatella. Joke oli varmasti jotain seitsemäntoista. Mä vasta viistoistavuotias kakara. Mutta se ei tuntunut haittaavan.
1691630.jpg
Me oltiin siinä lopulta alusvaatteisillaan. Se ei päästänyt irti. Sen kädet meni mun olkapäille ja alkoivat hivuttamaan toppini olkaimia alaspäin. Mä tiesin kyllä mitä se tahto. Mutta sitä mä en tienny, oliko mä valmis.
1691631.jpg
Se kaato mut pelkille makuulteen. Hivutti mun alkkareita alaspäin. Ja yht'äkkiä se kädet oli mun toppini alla, se kosketteli mun rintoja. Siinä oli niinkun mun mielestä lopullinen piste. " LOPETA!" Kirkaisin, "lopeta heti!"
1691627.jpg
Mutta kun ei se lopettanut. Se vaannauro. "Eikö pikkutyttö ole ollut sängyssä, mitä?" Älä pelkää, mä olen HYYVÄ opettaja." Olo ei kyllä helpottunut yhtään.
1691639.jpg
Mut yhtäkkiä kuului ääni: " Näpit irti senkin hullu pedofiili! " Se irrotti musta ja kääntyi katsomaan. Sammy oli tullut meidän perässä katokseen.
1691642.jpg
"Kukaan ei tee tuollaista mun parhaalle kaverille. Etkö sä ymmärrä, että kun toinen sanoo ei, se tarkoittaa: EI!"
1691635.jpg
"Katsokin ettei toistu. Tai muuten." Mutta Joke nauroi ja kaiveli taskuaan. Mua pelotti. Hirveästi. Jos se tekisi jotain Sammylle, ja se olisi mun syyni?
1691633.jpg
Se otti taskustaan viinaa ja heitti sen Sammyn naamalle. Yhtäkkiä sitten Sammy otti kännykkänsä esiin. "Noniin, poju. Kaksi vastaan yks. Ja mulla on kännykkä, voin soittaa poliisille koska tahansa, ne korjaa tommoset hullut mielellään talteen."
1691634.jpg
"Nyt sä häivyt tästä kaupungista etkä ikinä tule takasin, niin poliisi ei saa teitää. Sulla on varmaan jo oikein kiva rikosrekisteri ennaltakin, aha? Jospa nyt olis jo tarpeeks bonusmerkintöjä, että jo pääset putkaan?" Yhtäkkiä Joke ei enää näyttänyt kovikselta. Se oli tainnut pelästyä.
1691632.jpg
Joke ryntäsi juoksuun, se juoksi pelkissä boksereissa yöhön, taivaanrantaa asti ja hävisi näkyvistä. Vilkaisin kelloani. Puol kolme yöllä. Mielenkiintoista. Istuin penkillä ja vapisin.
1691643.jpg
Sammy tuli, ja me käveltiin vähän kauemmas. Mä pelkissä alusvaatteissa. Joke repi mun mekkoni, kun otti sitä multa pois. Ihme pedofiili. " Mitä sä täällä teet? " Kysyin Sammylta, " mä luulin että sä olit Paulin kanssa. " Samatha naurahti. " Paul jäi kun nalli kalliolle, kun mä huomasin että sä lähdit tiehes jonkun epäilyttävän näköisen tyypin kanssa. Mutta se kyllä ymmärsi. Se olis tullu mukaan, mutta sen piti vahtia taloa. " " Luojan kiitos että sä tulit. Miten mä oikeesti ikinä pärjäisin ilman sua?" Sammy vain hymyili. Se itki. Me halattiin, halittiin pitkään ja hartaasti. Sitten me lähdettiin kotiin. Mä, ja mun paras ystäväni.

Kaikki varmaan ajattelevat nyt, että mä olen idiootti. Ja niin mä olenkin. Mutta yksi asia on sanottava. Munkin puolesta, yksi hyvä puoli. Mä en itkenyt. En edes nyt. Enkä enää koskaan.

Kiitosta lukaisemisesta. Olen itse aika tyytyväinen tähän osaan, ihme kyllä. Toivottavasti tykkäsitten. :) Kirjoittamiseen kului kaksi tuntia. Uusi osa tulee huomenna. Myös Varpuloille tein uuden osan, lukekaapas! TÄSTÄ pääset lukemaan Varpuloita. Nyt, hyvää iltaa, yötä, aamua ja päivää - tämä tyttö painelee nukkumaan! Love, Aiqsu ja Hazel <3